Cineva m-a intrebat daca am suferit...



DA, am simtit mohorata
singuratate
scufundata in ore
de neliniste si temeri,
Iar in abisul rece al existentei,
momente fara zambetul
lui Dumnezeu .
Am simtit un frig
ce venea din interiorul meu
si emotiile iubirii,
ale unei iubiri inchise
intre ferestre de sticla in ciment,
acoperite cu pamant
si emotiile unei iubiri
filtrate de doua secretarii telefonice.

Acum, merg pe fluxul vietii,
adun amintiri pe firul nostalgiei...
Ma opresc,
pentru a privi picaturile de roua
pierdute in desertul zilei
ce urmeaza sa se usuce
la cel mai fin suflu de vant....
Ziua capata linistea orelor uitate,
cand zambetul se pierde
intr-un abis necunoscut,
in spatele unei ferestre
ce da spre nicaieri.



Commenti

Unknown ha detto…
Alina te rog sa mi spui si miie titlu la melodia care i ti canta pe pagina te rooooog mult....sunt ANGELORD1000 de pe youTube
Give Me A Sign se numeste melodia si este cantata de Ofra Haza !
adideea07 ha detto…
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
adideea07 ha detto…
esti minunata, ma regasesc in tot ce postezi, retraiesc momente unice din viata mea citind si ascultand melodiile tale, revad franturi de vise spulberate mult prea devreme...mi-e mult prea greu sa cred ca exista ceva ce am visat tot timpul,dar cand intalnim, cand traim sublimul se prabuseste tot devenind doar un vis imposibil.
Multumesc frumos pentru aprecieri, Adideea07....Adun firmiturile unei iubiri pierdute pe carari de dor, adun vise spulberate in negura vremii, iar timpul imi sopteste ca: a fost candva, undeva un vis frumos, o prea frumoasa clipa ce am crezut ca va dura tot timpul ce-l voi petrece pe pamant. Nu am stiut ca acel moment tine o eternitate, acum stiu... stiu ca exista, simt parfumul gandurilor si ecoul cuvintelor din adancul tacerii. Nimic nu este imposibil cum Nimic nu este intamplator... Iubirea nu e vis ci e traire !
adideea07 ha detto…
Iluzii, sperante si vise, orice om le are...traim intr-o lume ciudata si plina de neprevazut...daca azi avem ceva, maine poate ca dispare fara urma...nimic nu e sigur...nu te poti baza decat pe tine insuti…pe sentimentele si instinctele tale...nu trebuie sa asculti de nimeni, doar tu esti cel care conteaza si atat...poate te gandesti ca cineva merita toata increderea ta, vrei sa te opresti si sa gandesti, nu mai vrei sa ramai doar tu cu tine, dar ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu….iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva...putini au curajul sa traiasca acest vis, poate prea imposibil...
anda ha detto…
te rog imi spui si mie cine canta mel de pe profilul tau :*:*.. kesha.blue3yes@yoahoo.com
LeAnne Rimes - Wedding Songs - Some Say Love