Soarele-n apus















Commenti

Unknown ha detto…
foarte frumoase si pline de poveste fotografiile!
Multumiri pentru apreciere, domnul Ionel !
Unknown ha detto…
Superbe imaginile, pline de sens si culoare, ba chiar si de legende, dupa cum ne-o duce pe fiecare capul!
nartip ha detto…
-Cu respect.Cine/ce te-a desemnat sa reprezinti Dobrogea?Ecusoane de acest gen erau editate de pustani care credeau ca au ajuns deja...mari???Si... pe bara din dreapta blogg-ului vorbim despre cum ne apreciem...Nu reprosez nimic,ci,doar pun in antiteza ceeace 'fumam'cu ceeace spunem...nartip
nartip ha detto…
-Desi nu mi-ai raspuns,eu continui sa apreciez -asa cum spuneai- sufletul din tine,al unui om deschis,dornic sa insufle intelegere si dragoste fata de semeni.Poate vei incerca sa redai si mediul inconjurator al vreunui moment trait de tine,chiar si o plimbare haihui...
-Incearca un toolbar/browser pe care-l ofer gratuit,cu promisiunea unei protectii online de calitate

www.nartip.ourtoolbar.com
nartip ha detto…
-Trebuie sa avem in vedere ca si sub un nume oarecare,cineva poate ramane un anonim la propriu ca identitate.Nu trebuie sa ne deranjeze asta,Noi fiecare suntem cei/asa care/cum ne vad ceilalti.Iar daca sub 'protectia' asa zisului anonimat cineva arunca dejectii,nu il va caracteriza decat pe el si se va autoxclude automat.
-Si asa avem çriza'de comunicare prin comentarii pe bloguri.De multe ori si din cauza noastra care punem tot felul de piedici/conditii inutile.Cu respect,nartip
angelo ha detto…
CIAO... DIN NOU LA INCEPUT...Mancini NU E CEL MAI POTRIVIT SAU POATE E IDEEA MEA DE A-TI PREZENTA PE CINEVA CARE PRIN MUZICA LUI TE VA FACE SA TE RECUNOSTI...INCEARCA EINAUDI http://www.youtube.com/watch?v=_PUtC6SC2h8
E MULT MAI POTRIVIT ...ORICUM INCEARCA http://www.decca.com/einaudi/
STI ADEVARUL ESTE CA AM MAI TRECUT PE BLOGUL TAU CU CEVA TIMP IN URMA...ANGELO...
AM SA INCERC SA TE FAC SA TE CUNOSTI... CONDOLEANZE PT MAMA...STIU CE INSEAMNA...EU N-AM APUCAT SA LE MAI SPUN ADIO LA NICIUNUL DINTRE EI ...TATA S-A STINS CHIAR ZILELE TRECUTE...
AM SA-TI POVESTESC CITE CEVA... CU MULTI ANI IN URMA ERAU DOI CALUGARI ZEN-TANZAN SI EKIDO, CARE MERGEAU PE UN DRUM DE TARA PLIN DE NOROI.IN APROPIEREA UNUI SAT TREC PE LINGA O TANARA CARE INCERCA SA TREACA DE CEALALTA PARTE A DRUMULUI,DAR NOROIUL ERA ATIT DE MARE INCIT SI-AR FI MURDARIT HAINELE. TANZAN A RIDICAT-O IN BRATE SI A TRECUT-O DE CEALALTA PARTE.CALUGARII SI-AU CONTINUAT DRUMUL IN TACERE.CINCI ORE MAI TIRZIU EKIDO NU S-A MAI PUTUT ABTINE:" DE CEAI LUAT-O PE FATA ACEEA IN BRATE? NOI CALUGARII NU TREBUIE SA FACEM ASA CEVA."
"AM LASAT FATA DIN BRATE ACUM 5 ORE. TU INCA O MAI PORTI?"
TRECUTUL TRAIESTE IN TINE SUB FORMA DE AMINTIRI, DAR NIMIC DIN CE S-A INTAMPLAT IN TRECUT NU TE POATE IMPIEDICA SA FI PREZENTA IN ACEASTA CLIPA; IAR DACA TRECUTUL NU TE POATE IMPIEDICA SA FI PREZENTA INCLIPA ACEASTA,ATUNCI CE PUTERE MAI ARE EL?
GNOTI SEAUTON-CUNOASTE-TE PE TINE INSUTI ERA SCRIS DEASUPRA INTRARI IN TEMPLUL LUI APOLLO DIN DELPHI;POATE AR TREBUI SA FIE TRADUS CU INTREBAREA FUNDAMENTALA CE TI-O PUI :CINE SUNT EU?
OAMENI INCONSTIENTI-SI MULTI RAMIN ASA PE TOT PARCURSUL VIETI LOR-VA VOR SPUNE REPEDE CINE SUNT :NUMELE,OCUPATIA,ISTORIA PERSONALA,..NOTIUNI CU CARE SE IDENTIFICA, ALTI SE CRED SUFLET NEMURITOR...A TE CUNOASTE PE TINE INSUTI INSEAMNA A FI INRADACINAT IN FIINTA, NU RATACIT IN MINTE...DAR STIIND CINE NU ESTI INLATUREZI CEL MAI MARE OBSTACOL DIN CALEA CUNOASTERI DE SINE...INCEARCA PT 2 SAPTAMINI URMATORUL EXERCITIU SI VEI VEDEA IN CE FEL ITI SCHIMBA REALITATEA:TOT CEEA CE CREZI CA OAMENI ITI REFUZA-LAUDA ,APRECIERE, AJUTOR ,GRIJA,IUBIRE S.A.M.D OFERA-LE TU LOR.NU AI DE UNDE?COMPORTATE CA SI CUM LE AI AVEA, SI ELE VOR VENI.NU POTI PRIMI CEEA CE NU POTI OFERI...
STI IN ZEN DUMNEZEU INSEAMNA IUBIRE...IAR IUBIREA ESTE DOAR O RELEXIE A TA PE RESTUL FIINTELOR VII..CU CIT II VEI IUBI MAI MULT CU ATIT RELEXIA VA FI MAI MARE..CU ATIT VEI FI MAI APROAPE DE DUMNEZEU...NU DE BISERICA APRECIEZ CA ITI DAI SEAMA DE DIFERENTA...SI DACA TOT VORBIM SI DE BISERICA ...STIAI CA IN BISERICA ORTODOXA EXISTA "ACATISTE"? CUM POATE CEVA CE AR VREA SA REPREZINTE PE DUMNEZEU SA CREEZE RAutate?EU PERSONAL AM REFUZAT SA MAI BOTEZ COPIII MEI IN CEVA CE SLUZESTE SI RAUTATEA... CU TOATE CA AMINTINDU-MI DE UN VECHI PROVERB-"DEGETUL CE ARATA LUNA NU E LUNA" AM PREFERAT LUNA.
S-A FACUT TARZIU... INCHEI AICI SPUNINDU-TI:SI ACEASTA VA TRECE...
angelo ha detto…
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Buna Nartip!
Probabil ai înțeles greșit lipsa dialogului... nu caut sa ma justific sau sa îmi cer scuze ...sunt deschisa comunicării în limita timpului disponibil! Părerea ta, la fel ca și a celorlalți, pentru mine contează. Iți mulțumesc pentru aprecieri, pentru timpul acordat și pentru indemnul de a reda momentele traite ( exista un proiect pe aceasta tema, ce sper sa îl finalizez curând).
Dincolo de un pseudonim ales, mai mult sau mai puțin sa ne reprezinte, exista un om, mai exact un suflet. Toată stima și tot respectul pentru ceea ce ești.
Bun regăsit, Angelo !
Condoleanțe pentru tatăl tău și pentru cei ce astăzi sunt prezenți doar în suflet !
Am citit cu placere și interes toate cele scrise și iți mulțumesc! Ai un suflet deosebit.Reușești sa atragi atenția și interesul celor din jur prin ințelepciune!
Am ascultat câteva melodii recomandate și pot spune ca Ludovico Einaudi mi-a cucerit simțurile de la primele acorduri.
nartip ha detto…
-Eu ma refeream la acea insigna inventata de cineva si folosita de multi fara a intelege ca pentru a reprezenta pe cineva/ceva inafara de persoana ta trebuie sa fii ales/numit,sa castigi un concurs,etc.In rest,Dumnezeu cu noi in fratietatea noastra sufleteasca.
nartip ha detto…
-Cu respect.Cine/ce te-a desemnat sa reprezinti Dobrogea?Ecusoane de acest gen erau editate de pustani care credeau ca au ajuns deja...mari???Si... pe bara din dreapta blogg-ului vorbim despre cum ne apreciem...Nu reprosez nimic,ci,doar pun in antiteza ceeace 'fumam'cu ceeace spunem...nartip

???????????????

27 iulie 2013, 16:00