Cu. fiecare zi ...







Impreuna , in paradisul nostru ...

si intre noi putin din perfectiunea unui vis,
a unei dorinte, a unei iubiri,
in care tu iti continui jocul cu degetele , cu buzele,
in timp ce ma privesti si imi vorbesti,
simtindu-se parfumul vietii, al iubirii, al pasiunii in jurul nostru ...

Noi, impreuna , atat de aproape in acest paradis atat de minunat...
pierzandu-ma in bratele tale, in ochii tai,
in timp ce imi spui cuvinte , ce sufletul imi mangaie ...
Iar eu, cu fiecare cuvant ce il rostesti, cu fiecare clipire,
cu fiecare secunda ce trece ,
Te iubesc tot mai mult ...

Restul nu conteaza, daca sunt langa tine si nu vreau sa te pierd,

pentru ca nu ar mai avea nici un sens viata mea ...
Da-mi iubirea ta si nu ma intreba nimic ,
Spune-mi ca ai nevoie de mine si ca -mi vei fi mereu alaturi...
Doar cu tine pot zbura spre inalt dansand cu stelele...
Doar ochii tai, mai luminosi decat Soarele pot darui sufletului meu
acel ocean al iubirii si pasiunii...

Sa nu uiti ca, o lumina va straluci pentru tine mereu ...




Commenti