@ Emotii, pasiune si iubire @





Emotii, pasiune si iubire e tot ce simt
si ceea ce mi-as fi dorit sa simti si tu ...
Atunci cand tac...ti-as vorbi cel mai mult ...
Te-as certa, te-as imbratisa, ti-as saruta fiecare lacrima pierduta,
dar n-ai stii sa asculti, sa simti la fel cum simt si eu ...
Si atunci ma intreb... ce rost mai am, de ce mai sper? de ce iubesc ?



Fara sa iti cunosc chipul, ochii
te cautam intre oamenii indiferenti la durerea mea ...
Acum, dupa ce te-am cunoscut, nu stiu unde esti ...
Te simt ca o usoara atingere, dar nu e mana ta...
unde esti ?



Am cerut cerului sa imi dea iubire , sa imi dea bucurie , pace in suflet...
El mi-a raspuns ...ca ceea ce este inauntrul meu ,
este doar un gand , ce dintotdeauan l-am iubit ...

Nu vreau sa-mi fii doar gand ... si nici trecut ...



Te voi astepta sa mergi din nou pe plaja sufletului meu,
stergand fiecare urma a tristetii mele...


Commenti

Miruna ha detto…
Sa treci prin viata cu rost, draga mea... iubirea sa-ti fie ca marea...frumoasa, senina, calma!
Care mi-o fi rostul in aceasta viata, doar Bunul Dumnezeu stie, Miruna ...
Marea de multe ori este agitata, dar tot frumoasa este !