Ce caut pe aici !?!






Ce caut !? Nu stiu .
Poate totul sau nimic ...

Mai cu seama vreau sa traiesc
ceea ce imi rezerva viitorul ,
ceea ce viata imi va da ...sau mi-a dat deja
Imi place sa ma joc asemeni unui copil ...
sa fiu libera la fel ca un fluture ...

Imi apar aceste drepturi cu toate puterile ... mereu ...

Ca orice femeie, am nevoie de imbratisari, de mangaieri ,

sa ma pierd si sa ma simt protejata in bratele unui barbat,

chiar daca stiu sa ma protejez singura ...

Am visat dintotdeauan sa te imbratisez
in culorile unui nou apus de soare ...
sa te sarut atingand marea unui nou rasarit ...
sa te mangai cu ajutorul vantului.
De cate ori inconstient ,
ai trecut prin gandurile si sufletul meu ,

de atatea ori , luna imi aducea privirea ta ,
acea dulce caldura pe chipul meu ...

iar eu , incercam mereu
sa iti sterg fiecare lacrima cu cate un zambet ...

Fara sa stii, sufletele noastre dansau printre stele ...
Dansau in noaptea din sufletul meu ,
Mangaindu-mi trupul
cu delicatetea norilor albi ce ne inconjoara ...

Nimeni nu va opri acest sentiment
ce traieste in adancul sufletului ,
zi de zi si noapte de noapte ...

Doresc sa traiesc viata , dar nu aceea in care zambesti
pentru ca in realitate vrei sa iti ascunzi durerea ,
ci aceea in care zambesti pentru ca ai intradevar
motive sa zambesti ...

Commenti

Anonimo ha detto…
Cand zambetele ne sunt umbrite ... cautam intotdeauna un motiv sa alungam aceste umbre ...
NU VREI UN MOTIV ?!
Ti-l dau oricum ...
SUFLETUL TAU ... e un motiv bine intemeiat , pe care ar fi cazul sa nu-l ignori ... indiferent de " joaca " celor din jurul tau ...
Un motiv bine intemeiat, pentru care revenim mereu acolo unde sufletul ne indeamna... si nu ma refer la filele unui blog...sau imaginile unui clip...