Magia noptilor cu luna plina ...




Ma apropii de fereastra deschisa si-mi ridic privirea spre cer ....
Este luna plina ...pacat ca stelele se vad atat de putin si par atat de mici ...
Vantul din aceasta noapte poarta miros de ploaie, promitand parca pamantului un dar ...
Imi adun gandurile si cu degetele pe tastatura imi las inima sa respire ...
chiar si ea, inima, promitandu-mi linistea,
iar eu incep sa scriu cu speranta ca asa va fi ...
I-am cerut inimii sa stea in liniste pentru a-mi putea aduna gandurile...
dar ea continua sa bata " alandala " ...
Simt ca se face frig, apoi o caldura ma invaluie ...
Frisoane-mi zic !!!
Da... nu doar din cauza vantului ...!?!
Ci este emotia, ce doar iubirea ma poate aduce in aceasta stare ...
Ma confund in spatiu si imi pierd limitele simturilor fara sa inteleg ce se intampla ...
Fiecare parte din mine pare sa se contopeasca intr-o forma unica...
mainile sunt umede , buzele calde, ritmul respiratiei lent...
Vantul aduce cu el dorinta ce ma asalteaza , o dorinta care creste...
care-mi starneste gandurile ca intr-un miraj
ce nu se va termina decat cu prima lumina din zi,
pentru a lasa soarele sa mangaie cu razele sale
fiecare ungher al sufletului meu ...
iar eu, dansez in pantecele noptii ...
Este un dans neregulat ... nu ii stiu ritmul ...
este cand un tango violent... cand un vals linistit ...
Mainile tale, buzele , respiratia si vocea ta,
toate le simt atingandu-mi sufletul si intreaga fiinta ...
Inca mai dansez , plutesc intre vis si realitate ...
Timpul trece atat de repede cand suntem impreuna ...
Rasaritul si aroma de cafea , insa m-au trezit...
Ma apropii de fereastra deschisa si-mi ridic privirea spre cer ....
Soarele imi face cu ochiul , vantul imi rasfata chipul soptindu-mi la ureche:
De visul a fost frumos, ne vom regasi la noapte !!!



Commenti

Anonimo ha detto…
E noapte ... visul mi-e frumos ... TU unde esti ?!
E ziua ... visul nu mai este ... doar eu ...