Marea si gandurile mele





Sunt aici, langa tine, printre valuri, imbratisandu-te.
Simte resiratia mea prin briza marii ce-ti mangaie fata.
Ridica-ti privirea si lasa-te purtat de val.
Sunt langa tine si te ascult.
vorbeste-mi despre tine.
Vorbeste-mi despre timpul,
clipele petrecute fara mine, in bataia vantului...
Despre cum strangi in fiecare noapte
perna in brate gandindu-te la mine ,
visand, dorindu-ti un viitor diferit,
un viitor viu , un viitor mai bun.
Vorbeste-mi despre tine , despre mainile tale,
pline de bucuria de a da viata
miilor de emotii ce le ai in suflet.
Despre razele de soare
ce-ti lumineaza chipul
in fiecare dimineata...
adunand in suflet fiecare vis,
pentru a-ti face aripi ca sa poti zbura ...
Asculta-ti fiecare bataie a inimii ,
si spune-mi despre tine ...


Commenti