Viata si Iubirea




Viata este plina de clipe memorabile
simple amintiri ce devin comori ...
Imbratisez aceasta emotie ,
aceste clipe unice ,
pastrandu-le in sufletul meu,
in mintea mea ,
astfel imi dau seama ca trebuie sa traiesc ...
Chiar daca nu ma vei mai cauta... eu voi fi ,
In paginile unui caiet voi lasa amintirile cu noi ,
Iar cei ce vor citi, vor stii ca iubirea exista ...

Imi voi aminti de tine toata viata mea ,
Iti vei aminti de mine mereu...
La fel cum purtam cu noi pentru totdeauna
tot ceea ce nu putem avea ...
Daca privesti in trecut, ai putea sa-ti amintesti de ceva ce nu se intoarce niciodata ..
Daca privesti in viitor, ai putea sa te gandesti la ceva...ce nu va veni niciodata...

Inchide ochii si deschide-i atunci cand vei avea puterea sa privesti in trecut
fara sa plangi si sa privesti spre viitor zambind ...

Te iubesc viata !!!

Commenti