Asculta-ti inima!


Nu ma intereseaza
ceea ce faci pentru-a trai,
vreau sa stiu pentru ce traiesti
si daca risti totul
pentru ati gasi visele
ce s-au nascut în sufletul tau.

Nu ma intereseaza câti ani ai ,
vreau sa stiu daca
mai vrei sa risti pentru iubire,
pentru vise.
Sa traiesti viata
ca si cum ar fi o aventura.

Stiu ca ai atins
centrul durerii tale,
dar as vrea sa stiu
daca ai lasat poarta sufletului tau
deschisa dupa toate cele întâmplate
sau te-ai închis de teama
sa nu mai suferi în viitor ?

Nu vreau sa stiu daca
este adevarata povestea care-o spui ,
vreau sa stiu daca
esti capabil sa lasi în urma totul
pentru a fi tu ceea ce esti .

Vreau sa stiu daca
vezi frumusetea
chiar si atunci când
zilele sunt mai întunecate .

Nu ma intereseaza
unde locuiesti sau câti bani ai ,
vreau sa stiu ce te sustine
în viata daca nu ai avea nimic .


Eu ,

pentru a trai nu fac nimic ,
însa pentru a-mi urma visele
as face din fiecare lucru o arta,
pentru a-mi darui bucurii sufletului .

Îmi voi urma visele pâna la capat
pentru ca ele ma fac sa ma simt vie .

Nu stiu daca am atins
cea mai mare durere ,
însa stiu ca
ranile înca îmi sunt deschise.

Frumusetea o gasesc oriunde,
în orice lucru ce stie
a se lasa mângâiat ,
atunci sufletul îmi zâmbeste .

Locuiesc într-o mica realitate
si merg înainte traind
si cred în ziua de maine .

Traiesc cu speranta
ca într-o zi îti voi vorbi
privindu-te în ochi fara frica
cu inima deschisa,
pentru ca sufletul nu are nevoie
de reguli gramaticale
sau de o buna exprimare.

Daca vei citi într-o zi
cele ce ti-am scris
si vei întelege sensul cuvintelor...

Asculta-ti inima!

Commenti

Lupu Svetlana ha detto…
Un blog superb!
Sunt fericită că m-ai ajutat să te găsesc.
O zi bună!
Multumesc pentru aprecieri, Svetlana! Este o placere sa te citesc , felicitari pentru postari!
O zi plina de bucurii !
Lorelei ha detto…
Buna, Alina!

Frumoase ganduri.
Eu am invatat sa ma bucur de fiecare lucru, oricat de mic, de marut ar fi el.
Atunci cand inveti sa te bucuri de lucrurile marunte, tristetea zboara odata cu prima adiere de vant ;)

Am sa mai revin sa te citesc.
Multumesc frumos Lorelei, pentru commnet si aprecieri, astfel mi-ai dat ocazia sa te citesc si recitesc cu aceeasi placere !
Ai dreptate , tristetea sau grijile dispar atunci cand stim sa dam importanta sufletului...
Numai bucurii iti doresc !