Buna dimineata !



Dimineata ...


Am deschis ochii
si am cautat acel gust de bucurie ce îl cunosti...
acea privire intensa spre viata
ce ar trebui sa fie.
Zile ciudate, confuze, fara culoare si sens,
nuantele lor sunt în suflet ,
asteptând sa picteze fiecare zi.
Gânduri care încep sa zboare
de cum se lasa seara
ducând cu ele cuvinte nespuse.
Si apoi, o anxietate subtila
de a nu stii cum sa gasesc cuvinte
care sa dea forma gândurilor.
Privesc mâinile, încep sa zâmbesc,
pentru ca o voce suava îmi spune
ca sunt însotita mereu...
Muzica ce o asculti rasuna si în camera mea,
suspin usor, si cu ochii închisi
gandurile mele se joaca...
Îi spun vântului sa te mângâie cu gândurile mele...
Soarelui sa te încalzesca cu bratele mele,
Cerului sa te însoteasca mereu cu visele mele...

Ma gandesc la tine ,
pentru ca este singurul mod
in care pot sa-ti fiu alaturi ...
Ma gandesc la tine si sunt fericita .
Stiind ca si tu te gandesti la mine ...
Cu gandul , te tin mereu in sufletul meu ,
astfel ca esti in orice clipa alaturi de mine ...
Te port cu mine oriunde ma poarta viata ,
Te port cu mine in toata existenta mea ,
Nu te pot pierde , pentru ca mi-as pierde sufletul...

Commenti