Cand inimile noastre vorbesc !

(Sufletului ce trimite lumina )



Sute, mii de vieti, intr-o singura viata, a ta !
Totul ai incercat, atat binele cat si raul ...
dar nimic nu ti-a satisfacut setea de iubire ,
pentru a gasi " sublimul suflet "
ceea ce inca mai cauti frenetic
si stii in sinea ta ca exista cu adevarat ...

De-ai stii cat de usor este, suflet singur,
sa cauti in adancul sufletului tau
adevarul pe care il ascunzi
din teama de a nu mai fi ranit,
frica de a simti durerea
pe care o strapunge inima,
teama de a fi liber de a fi " eu "

Creeaza-ti cetatea,
cu toata dragostea
din propria ta inima ,
abandoneaza fragilitatea
care face acea armura impenetrabila ,
gasindu-ti scuze ce nu exista ...
traieste intens fiecare moment,
fiecare secunda , fiecare prezent,
pentru ca, doar asa vei gasi
acea usa intredeschisa
ce face umbra luminii care este in tine ...
Doar asa vei putea zbura in libertate
si daca inca teama vei avea
mana mea va fi mereu intinsa
spre a te ajuta ...

Iata...
din linistea si intunericul cel mai profund ,
acea raza de lumina ...
ce se zareste in imensitatea orizontului...
atingand sufletul, vindecand cicatricile ...
Undeva, intre mare si cer ,
acea raza de lumina,
iar eu, ca o nava ma apropii de acel paradis
ce-mi da siguranta...
imi da curajul sa accept schimbarea...
ca neancetat lumina aceea ratacitoare
ce se pierde in apus,
va reveni in fiecare dimineata...
Ceea ce ramane este in sentimente,
in emotii, in zambetul din ochi ,
in lacrima ce atinge sufletul ...

Gandul ca iubirea mea iti poate aduce
zambetul pe chip,
ma face sa ating fericirea,
multumindu-ti pentru fiecare zambet
ce mi-l faci cadou
atunci cand inimile noastre vorbesc !

Commenti