As vrea ...@


Imi place deosebit de mult aceasta poezie, gasita pe net, undeva, candva...
Nu mai stiam unde am citit-o, dar astazi am descoperit autorul, desi e doar un pseudonim
"arti"
Pe aceasta cale, tin sa o felicit pentru superbele versuri, emotionante, este prea putin spus, astfel ca am incercat vocal, prin imagini si in compania unei melodii , zic eu , adecvate, sa transmit emotia acestor versuri minunate :) in felul meu " alandala "

"As vrea in lumea ta sa fiu
un colt de rai..acel vis viu,
as vrea sa ma gasesc in ochii tai,
ziua si noapte, sa traiesc in ei
as vrea sa ma adanc in gandul tau,
sa ma rodesti in fiecare clipa si mereu
as vrea sa ma arunc sa zbor
la tine in vise sa trezesc amor..
as vrea sa cad pe buze in dor uscate
sa te topesc cu mii de soapte..
as vrea sa plang de fericire,
in mana ta ce-a alina gingasie
as vrea sa cant in ploaie nebuneste!
iar tu sa stingi dorinta ce ma copleseste
as vrea sa fiu o raza in rasarit de zori,
iar tu un soare fara nori
si sa sadim in noi adanci fiori
as vrea sa fiu in cer, seninul!
sa te implinesc, s-atingi sublumul..
as vrea sa ma primesti in suflet
si eu.. eu sa te port in cuget..
as vrea sa fiu un ghiocel in primavara
si luna cea blajina in fiecare seara
as vrea sa curg in tine..cum apa din izvor
sa murmur, fara de sfarsit de dor..
in lumea ta
in visul tau
in ochii tai
pe buze
sa plang
sa ingan fiori
sa te implinesc felin
sa curg
in dragoste sublim!

Commenti