Pentru ca...



Priveste-te în oglinda... recunoaste-ti curajul si visele
si nu le baricada în spatele slabiciunilor tale . Daca înveti sa te cunosti , înveti sa stii cine esti cu adevarat, devii liber si puternic...si nu vei mai fi o mascota în mâinile altora ...



Sa te descoperi
asa cum esti de fapt
este o aventura
care necesita curaj,

o provocare
ce nu se sfârseste niciodata.

Intr-un vis poti pierde

Intr-un vis se poate întâmpla orice,
pentru ca prin vis
ne eliberam mintea si trupul
de labirintul ce singuri l-am creeat.
Un vis, nimic mai mult ...
o emotie uneori prea scurta
dar vitala.

Privirea este locul
unde corpul si sufletul
se intalnesc.



Nu am ales eu sa te iubesc,
te-am regasit de fiecare data
oaspete neasteptat,
prezent în casa sufletului meu.
În camerele secrete ale viselor mele.
Te-am primit
oferindu-ti petale de trandafiri
la ficare pas facut in sufletul meu...
Nectar si miere ti-am oferit
pentru a-ti îmbata simturile
ce nu se linisteau nici atunci când dormeai.
Nu am ales eu sa te am aici...
sa îmi patrunzi în fiecare gand...
sa îmi luminezi zilele
cu lumina ta misterioasa,
sa imi pictezi
fiecare colt al sufletului meu...
Nu, nu am ales eu...
si nu voi alege niciodata sa pleci
departe de mine pentru totdeauna.
Vreau doar sa ma bucur de prezenta ta,
ignorând indoielile si incertitudinile...
Pentru ca
nu vreau sa fii"trecut"în sufletul meu.

Commenti