Echilibru'



Am cautat echilibru intre trecut si viitor,
intre gesturi, vise si emotii...
am cautat echilibrul intre inima si minte,
intre vise si sperante incercand sa traiesc !
Dintr-o data, dupa o lunga perioada de timp,
ceea ce mi-am dorit ,
am sperat a aparut cu un simplu si banal salut:

"Buna ziua, ce faci? "
Dintr-o data gandurile , grijile, tristetile au disparut
si fara nici o retinere am zambit
caci sufletul a simtit caldura salutului sincer
ce venea de la celalalt capat de univers.
Acea voce, cuvintele rostite imi alina orice durerea ,
imi mangaie sufletul, si il umple cu puterea si optimismul tau ...

Cu fiecare zi ce trece alaturi de tine,
descopar lucruri interesante in mine ...
ma vad mereu cu ochi noi si aprecierea mea incepe sa creasca ...
pastrand in acelasi timp umilinta
care pentru mine este una din comorile cele mai importante ...
descopar virtutiile si slabiciunile mele
ce ma ajuta sa ma inteleg intotdeauna mai bine
pentru a permite sa distrug acel zid din mine ...

asa am ajuns la un echilibru care este foarte important in viata noastra ...

Cand esti mic ai un echilibru natural,
atunci cand cresti acel echilibru din mai multe motive se rupe si astfel trebuie sa fii capabil sa te reechilibrezi si poti doar atunci cand deschizi ochii si te redescoperi asa cum esti, frica transformanduse in curaj... teama transformanduse in entuziasm si dorinta de a face ceva...
tristetea se transforam in bucurie, pesimismul se transforma in optimism,
Perspectiva asupra vietii se schimba continuu dar ne permite sa vedem lucrurile asa cum sunt ele in realitate...
adevarul doare doar atunci cand nu il acceptam, daca il intelegem putem construi viitorul nostru , proiectand speranta din trecut si prezent cu constiinta ca putem realiza ceva concret pentru viitor ...

Commenti