Modificari

Daca tot nu vin fulgii de zapada in zona in care locuiesc ,
(de 4 ani nu am simtit
topinduse in palma mea nici un fulg...
uufffaaa si cat ador aceasta senzatie... )
am inventat eu zapada :)
in fotografie ... evident, este artificiala, "de vina" este programul in care am editat :P...




Inainte
...si...
dupa












M-am jucat si cu un "autoportret" ...ehe!!! se pare ca programul meu de editat fotografii face minuni .




















In viata insa nu putem face astfel de modificari, cu greu reusind sa modificam ceva . Ne trebuie o motivatie bine intemeiata si siguranta ca este alegerea corecta dar mai ales ca vine din suflet ...
Uneori, nu avem incotro, suntem nevoiti , desi nu ne-am dori, dar asa este viata, asemeni unui copac mare, frunzele sunt persoanele ce le intalnesti , uneori dureaza o stagiune , cateva luni, apoi gandul ca vantul le poarta departe , dar daca pentru tine au insemnat ceva iti vei aminti chiar si pentru cateva momente de frumoasele clipe traite ...
A-ti aduce aminte de o persoana nu este echivalentul timpului ce l-ai dedicat sau ti-a fost dedicat ci intensitatea ce da importanta raportului dintre persoane ...

Pasesc prin ganduri
dansand in noaptea ce canta melodios "Tacerea "
In mijlocul a mii de minuni ma las prada vantului navalnic
permitand parfumul de ganduri sa imbratiseze simturile mele .
Jocul de lumini imi invaluie fiinta
si nuante vii de culori imi mangaie ochii.
Dragostea ma face sa ma simt gratioasa
si fericirea imi lumineaza chipul
Gura mea se deschide pentru a zambi
este expresia inimii mele plina de dragoste pentru tine ...

Sunt aici, alaturi de tine si te privesc...
Sufletul meu este in sufletul tau si tu esti in mine ...
...nu-mi doresc sa pleci nicicand de aici ...


Commenti