O noua viata !

Unele persoane vin si pleaca din vietile noastre desi nu ne-am dori acest lucru,
unele persoane stiu ce vor sau alte persoane care se ratacesc in negura ...
dar fiecare este liber, fiecare isi alege drumul si insotitorii...
Asa e viata uneori... cu drumuri mai intortochiate ...
dar fiecare din noi intr-o zi va ajunge pe drumul ce ii este destinat...
nu ne putem impotrivi acestui drum, asa ne este scris ...
Nu ma pot opri insa din mers, (pentru a astepta ... ce...??? ma intreb si va intreb...)
nu imi permit nici macar un mic popas, oricat de greu imi va fii,
as ramane pe loc mai mult decat as avea nevoie
si as pierde timp pretios din viata mea...
iar acest timp nimeni nu mi-l poate da inapoi...
Viata merge inainte, cu bune, rele, esecuri si reusite...
Totul in jurul nostru este in continua miscare si transformare...


Renasc, renasc la o noua viata !!!
Asemeni soarelui,
ce rasare in fiecare dimineata...
Las durerea sa se odihneasca
pe patul sau de spini,
si ma trezesc pe acel covor
cu petale parfumate...
si toate acestea
imi spun doar atat...

aceasta este viata...

Atit spinii cat si petalele
m-au ajutat sa inteleg
ca fericirea este
in ceea ce respiri,
in ceea ce simti,
in ochii inocenti,
in zambet,
in inima...

Commenti

Daca sufletul nu ar simti, nu ar exista lacrimile , atat de bucurie cat si de tristete, nu ar mai exista zambet si nici lumina din ochi nu ar mai licarii ...
Unknown ha detto…
frumoase cuvinte Alina!!...am "rasfoit" tot blog-ul...tot ce e aici e si in sufletul meu....multa speranta! multa dorinta!multa iubire!si toate pt o singura persoana!!! care din pacate nu e langa mine...
spui "o noua viata"...ah! cat de adevarat! am pierdut multe in ultimii 2 ani...am pierdut aproape toata viata mea...acum am inceput o noua viata!! cu multa iubire...cu experienta greselilor din trecut,cu speranta unui viitor mai insorit, plin de zambete si, mai important,presarat cu fiorii dragostei!
spun "speranta",spun "iubire",spun "dorinta",dar spun si "tristete"...ca nu pot sa spun "merg mai departe" fara a avea langa mine fata ce o iubesc! "mai raman putin" (cum spuneau baietii de la Conexiuni)mai sper...mai vreau ...prea mult iubesc ca sa plec si sa las...
fiecare zi din viata e importanta si nu trebuie irosita!! dar mai astept putin...
imi cer scuze...poate nu e un comentariu potrivit pt ce e aici,dar e ceea ce simt! am dat intamplator de blogul tau acum vreo saptamana si de fiecare data cand deschid calculatorul...e primul "loc" unde poposesc...
o zi frumoasa tuturor!!
Multumesc Dan pentru vizita si timpul acordat "rasfoirii", pentru aprecieri si nu in ultimul rand pentru destainuire. Multe persoane au teama de a povesti, chiar si in cateva cuvinte viata lor, nestiind ca poate fi un exemplu bun pentru ceilalti... eu personal am avut de invatat din experientele altora , am pierdut, nu multe ci tot ceea ce am realizat in 12 ani de zile dar l-am avut mereu alaturi pe Dumnezeu care m-a tinut de mana si mi-a indrumat pasi spre oameni deosebiti, si mi-a dat puterea sa merg inainte increzatoare .
Am pierdut tot ceea ce aveam mai drag, am pierdut iubirea dar nu am incetat sa iubesc si sa sper, sa visez si sa zambesc asemeni unui copil . Viata nu se incheie in fata unui obstacol, oricat de greu ne-ar fi sa il depasim ... trebuie doar sa avem rabdare si putere de a merge mai departe, iar aceasta putere doar iubirea din suflet ne-o poate da, iubirea de Dumnezeu si de aproapele nostru, iubirea pentru o persoana speciala langa care putem fi fericiti ...
Sa fii iubit asa cum tu iubesti si fericirea iubirii implinite sa iti invaluie sufletul pe tot parcursul vietii !