Puzzle...

Incerc sa asez toate piesele unui puzzle ce mi se par a fi fara sens , incerc sa dau valoare fiecarei piese... Poate nu au nici un sens ... dar daca ma gandesc, ceea ce incerc sa asez este linistea mea interioara ... Da, ma gandesc chiar ca nu merit aceasta liniste , dupa toate cate am trait, dupa toate cate am facut... acum am totul si totusi un gol imens care ma apasa, acea piesa lipsa care face ca totul in jur sa fie in intuneric ... Acea piesa pe care nu o pot gasi ... E ca atunci cand intr-un sfarsit ajungi la realizarea unui vis dar iti dai seama ca ceva nu este bine , ca lipseste ceva ... acel "ceva" esti TU.

Vreau sa impartasesc cu tine
visele, sperantele , perspectivele ...
RECUNOSTINTA ...
bucuria si durerea,
adevarul si minciuna ...
Vreau sa impartasesc cu tine
IUBIREA ...
libertatea si dorinta de a trai ,
FERICIREA ...
Sa simt prospetimea zilelor ce vor veni,
sa traiesc fiecare clipa alaturi de tine ... !

Commenti