Tu ... in sufletul meu !



Tu...Trup si Suflet ma acoperi
in tacerea unei noi zile,
in cautarea unor raspunsuri
pentru a incerca sa pictezi
sentimentele mele...

Tu ... Emotie puternica
ce da voce miilor de culori din mine ...
Tu ...Vant rece ce-mi mangai fata,
imi soptesti cuvinte dulci si intense,
in ganduri ce prind forme.
Tu ... Soare ce brusc apare,
Tu ... Lumina,
Tu ... Energia ce ma capturat prin surprindere,
Tu ... Forta care actioneaza asupra gandurilor mele
Tu ... care vii din locuri misterioase...
Intrii in posesia mintii mele.

Tu... un Vis ce straluceste in ochii mei
in fiecare noapte ,
un Val al simturilor ce aluneca pe piele si in suflet
in timp ce trupurile noastre inbina apa si focul
dand straluciri de dragoste si pasiune ...

Sa te iubesc este usor, este vesel...
Sa te iubesc este un mister in infinit...
Ma faci sa nu simt trecerea timpului
orele ascunzandule in spiritul unui zbor,
minutele in cuvinte dulci si pretioase precum matasea,
secundele in simfonii de sidef a gandurilor mele ...

Tandretea si sensibilitate domina in jur
ca primele raze de soare
dand caldura pana la caderea lui
in timp ce culorile apusului
imbratiseaza sufletele noastre .
Mult-asteptata noapte soseste
acoperindu-ne cu stelele ce cad
din cer cu clar de luna ...
Ne predam eternitatii
din dorinta de a retrai in fiecare zi,
in fiecare noapte
unul in sufletul celuilalt !

2 Picaturi de suflet !

Commenti