Ups... anii nu se spun !?!

M-am nascut de ziua mea :P, cum bine spune Pavel Stratan, intr-una din melodiile sale ...
Nu am ascuns varsta si nici nu am de gand...
In copilarie, imi placea sa spun ca am cu cativa ani mai mult decat varsta ce o dovedea certificatul de nastere , acum nu vreau sa am nici mai mult si nici mai putin sa spun ...
n- am ajuns decat la 31 de ani , inca cu zambetul de copil , asa cum am promis INGERULUI ce mi-a dat viata si stiu ca astazi la 22,20 imi va spune de acolo de sus: "La multi ani, fetita mea , zambetul sincer al vietii implinite sa te insoteasca mereu ! "

Prietenii ce au trecut de a doua tinerete spun ca este cea mai frumoasa perioada din viata, ca de acum inainte viata prinde contur si tind sa ii cred privind in urma si vazand ca nu am realizat prea multe din tot ceea ce mi-am propus , astfel ca, am tras linie si am facut bilantul: ( tot este ultima luna din an )
Am tras invataminte din tot ceea ce am trait dar si din experientele altor persoane , am ascultat sfaturile intelepte ale cunoscutilor, dar am grija ca tot ceea ce fac sa vina din suflet.
Am dezamagit din pacate persoanele dragi si pe aceasta cale imi cer iertare... am fost dezamagita , dar nu port ura, nu sunt o fire razbunatoare, nu port ranchiuna si in fiecare persoana vad calitatile , nu defectele...
"E atat de minunat sa stii ca undeva,
cineva te iubeste neconditionat,
te iubeste pentru tine,
pentru ceea ce esti, pur si simplu!"

Va multumesc si va iubesc !!!










Commenti

Rosaline ha detto…
:) frumoasa teoria cu anii!Momentan, inca mai adaug cativa la varsta reala :D
Multumesc Rosaline... Bucura-te de varsta ce o ai ... vei ajunge si la varsta ce o doresti cu ajutorul Bunului Dumnezeu !
Cioburi de suflet ha detto…
Anii trec si vor mai trece multi, sufletul tau insa sa ramana asa cum este ,un suflet de copil mereu cu zambetul pe fata!
Multumesc Sun! Anii, intr-adevar, trec si vor mai trece cu voia lui Dumnezeu... in noi este puterea de a pastra zambetul de copil , ce vreau si pot sa il pastrez.