Chiar daca...

Ai putea te oglindesti in sufletul meu si sa vezi cand ochii mei nu mai reflecta lumina ...atunci cand petrec zile intregi fixand un punct departe si sa simti acel gol din mine ...?
"Simti "este un mod de a spune , pentru ca in acele momente nu mai am sentimente ...sunt pierduta in golul din mine ... sunt ca intr-o groapa intunecata si adanca, de unde nimeni nu ma poate ajuta si uneori nu stiu cum sa ma ridic , nu reusesc nici macar sa plang.
Macar de-as putea elibera lacrimile ...

Multi nu cunosc motivul acestor cuvinte postate aici , ca petalele unei flori ofilite, acesta fiind un spatiu dedicat dragostei ...
E doar o reflectie a golului din suflet ...ce fiecare din noi o simte intr-un moment de cumpana .

Nu vreau sa intristez pe nimeni cu cele ce am scris ci doar sa se inteleaga si cealalta parte din mine (cealalta fata a medaliei) care nu este doar pasiune raset si copilarie , acea latura ascunsa cu atentie cu un zambet ce am vrut mereu sa fie de copil...

Am decis prin urmare sa ma eliberez de aceasta "lume" , nu stiu cat de mult, nu stiu daca temporar sau permanent .

De multe ori viata alege pentru noi .

Chiar daca ma voi indeparta , chiar daca nu voi mai scrie , chiar daca uneori voi parea rece si distanta , chiar daca voi vorbi putin sau nu voi vorbi deloc... toate acestea nu vor schimba afectiunea, iubirea si dragostea ce o port in mine ...
sa nu te indoiesti de iubirea ce o port nici atunci cand, pentru a infrunta toate cate mi se intampla, ma voi inchide si ma voi incolaci ca un arici ...

Sa nu uiti ca :
Viata este un lucru minunat . ... sper ca nimeni nu va veni sa-si ceara drepturile de autor pentru aceasta afirmatie ...pentru ca in ciuda dificultatilor, a tragediilor, a raului intalnit, a deciziilor gresite si a problemelor, pot spune totusi ca viata este un lucru minunat .
Traim intens, suntem plini de emotii suntem plini de planuri si vise , de momente furate din rutina de zi cu zi... discutam, ne luam angajamente , ne facem planuri de viitor, suspinam , radem, sarutam , mangaiem si in fiecare moment descoperim cate ceva, fara sa ne dam seama ca suntem intr-o continua cautarea a " acestui lucru minunat " numit VIATA .

O imbratisare pentru toata lumea , sau cel putin pentru cei care ma stiu si mai cu seama a celor putini oameni cu care am strans o prietenie adevarata si sincera mai presus de toate cate au fost !

Commenti

Anonimo ha detto…
... mai presus de toate cate au fost ... liniste in sufletul tau , copil plin de viata ... imbratisez ...
Am inceput sa numar orele :P in asteptarea imbratisarii reale, Iolanda...
Zi senina, liniste si in sufletul tau, Destiny!