Durerea interioara

...uneori, este atat de intensa incat nu lasa spatii, deschideri sau posibilitati...
este atat de intensa incat fiecare picatura de sange ce inima o pompeaza
da nastere unei lacrimi ce patrunde violent,iar tipetele disperate din dorinta fragila de supravietuire stau sufocate in gat ...
De multe ori nu realizam ca totul in aceasta lume trebuie sa aibe un echilibru,
chiar daca astazi avem o filozofie diferita, un ritm alert si vrem ca lucrurile sa se petreaca repede ... un copil nu poate ajunge la maturitate imediat dupa ce se naste ...
totul trebuie sa urmeze in timp .
Daca am avea rabdarea de a lasa sa creasca fiecare lucru si l-am nutri cu dragostea necesara, poate, am acorda mult mai multa atentie fiecarui lucru si s-ar petrece la timpul sau ... lumea nu este doar ceea ce reusim sa traim , este si o fuga disperata, o evadare fara limite ...ce nu cunoaste solutii decat simte fluxul vietii ... de aceea imi plac diminetile in care, trezindu-ma, nu stiu ce se va intampla in cursul zilei , pe cine voi intalni sau unde voi fi ...
Dupa parerea mea, viata este un Dar si nu am de gand sa il risipesc ...invat sa accept viata asa cum este ea, astfel ca fiecare zi are valoarea sa.

Commenti