Ma intorc acasa

Inauntru valizei mele
hainele sunt murdare ...
Patate de oboseala si zile gri ...
O singura haina curata mai am
croita cu lacrimile ce le-am varsat
in noptile pustii ...
cu miros de dor si vise ...

Inauntru valizei mele ...
am pus si dragostea
invelita in hartie de aur
cu miros de mare ,
crema de speranta ,
culori din apusuri de soare ,
cuvinte calde ,
notele unei frumoase melodii,
ritmuri de dans
in jurul unui foc ce arde...
Ufffaaa... am asteptat uneori cu rabdare, alteori nerabdatoare, ziua cand voi spune "ma intorc acasa" si cum timpul nu sta in loc, a sosit :P
Acum, nu mai numar zilele ci orele, maine voi numara secundele si poimaine
VOI TRAI CLIPA
alaturi de cei dragi.
Apoi, voi asculta glasul inimii si voi merge acolo unde ma va indruma...
Nu stiu unde, cand, cum , de ce ...
stiu doar ca nimic nu e intamplator
si intind mainile spre Dumnezeu sa imi calauzesca pasii!






Commenti

Anonimo ha detto…
Fantastic! imi place sa te citesc, undeva in sufletul meu cuvintele si rimele tale parca ar avea locuri dinainte stabilite, cu aceeasi forma.
Ma bucur ca am gasit pagina asta plina de suflet de femeie fara mutatii genetice sau modificari.