Joaca in Photoshop


"Subiectul principal"
Eu, baiatu'... Seby,
un prichindel de un an si 7 luni,
fascinat de lumina blitz-ului
si de tot ceea ce il inconjoara ...

Eu, alandala, atrasa de Photoshop,
pentru a ma adapta cu acest program de prelucrare a imaginilor,
am inceput sa ma joc, recunosc ca mi-am prins urechile... sunt foarte multe greseli de editare.
Photoshop este total diferit de ACDSee - programul ce il foloseam pana acum, dar experimentand voi invata ...
















Mike Carroll, un fotograf renumit spunea:
„Când creezi o fotografie, să faci din acea poză ceva cât mai apropiat de viziunea ta”...

Commenti

Anonimo ha detto…
ce fain ca te descurci in incalcitul ala de Photoshop ......eu inca ma uit la el ca cioara in nuca :))
Uffaaa... Alm, inca-mi prind urechile si nasul, iar ochii mi se impaienjenesc :))