La revedere !



A sosit si ziua mult asteptata.
Desi eram nerabdatoare si simteam ca nu mai vine, cu greu am inceput sa impachetez ... Fiecare lucru inainte de a-l aseza in valiza mi-a rascolit amintiri, unele frumoase, altele mai putin frumoase. Chiar daca unele din "obiecte" nu-mi vor mai fi utile, ele vor fi mereu in suflet si-n cutia cu amintiri ( cutie ce initial era de la un aparat foto, apoi le-am pus intr-o cutie de pantofi, mai apoi intr-un cufaras...acum sunt in valiza :D

Si iata-ma, "cu traista-n bat", pregatita sa ma indrept spre viata... aaaa... am aruncat pe mare frica ce o aveam in san... sa nu cumva sa ma cuprinda nevoia de a o imbratisa ...
Inchid ochii,
imi deschid sufletul
ma arunc in marea infinita
respir adanc,
ma bucur de acest moment
inainte sa dispara...
si simt un nou parfum in aer,
simt cum viata
si caldura dragostei
ma imbratiseaza
si zbor spre cerul albastru
printre pescarusi ...
Pot zbura pentru ca nu am renuntat la vise !

Oricand poti poposi in lumea
Sufleteiilor,
a unui Dor de vis,
a Nobilei Iubiri ,
a unui Pic de Roua
si a unui Zambet de Copil,
mereu
ALandala
,
vei fi binevenit!

Priveste, citeste, asculta, poate te vei regasi , poate vei invata cate ceva din greselile mele.
Apropo, uitasem sa-ti spun: (un ultim sfat, prietenesc)
Priveste-te in oglinda... recunoaste-ti curajul, visele
si nu le baricada în spatele slabiciunilor tale .
Daca inveti sa te cunosti , inveti sa stii cine esti cu adevarat,
devii liber si puternic, nu vei mai fi o mascota in mainile altora...
Nu este vina ta daca lumea este in alb si negru,
dar este vina ta daca refuzi sa o colorezi ...
iar eu, vreau ca lumea ta ( ca si a mea), sa fie un curcubeu de culori!!!
PS: Sa-ti dezvalui secretul ochilor mei!?...este NOBILA IUBIRE - semnificatia numelui si a sufletului ...scrie-n horoscop ( desi nu mai incred in astre ci in ceea ce simt .) Cred in Dumnezeu, ii multumesc pentru ceea ce sunt si ma rog sa ne indrepte pasii spre faptuirea lucrurilor bune cu si pentru IUBIRE ) ...
Asa sa ne ajute Dumnezeu !

Commenti

cornel ha detto…
...te string la pieptul meu iubire si-as vrea sa nu-ti mai dau drumul vreodat , noi suntem doua suflete in neant sau doua stele in infinit , ce se atrag la nesfirsit , dar stiu ca nici-odata nu s-or vede , doar sufletul la flacara iubirii si-l pirjoplesc neincetat ...