Sunt eu...


Inchid ochii si ascult vocea sufletului
in acel moment sunt doar eu.
Vorbesc si ma ascult.
Ascult bataile inimii,
acea lumina ce creste
cand sufletul se amesteca cu trupul,
in acel moment sunt
lumina, univers, femeie,
sunt eu ...
puternica, sensibila, trista, linistita,
nervoasa, rebela, senzuala, pasionala,
sunt eu si nu conteaza
ca lumea uneori ma-ntelege pe dos.
Sunt... EXIST...
Deschid ochii si o lacrima aluneca pe obraz
pana ce se prelinge pe buze.
O gust...
este gustul a ceea ce sunt ,
este sange din sufletul meu,
este culoarea vietii, a iubirii...
sunt eu ... si tot ceea ce ma intreb
intr-un moment de nesiguranta ...
Nu exista un DE CE ...
Sunt eu ...
mai presus de tot si toate cate sunt,
cu pasiuni, dorinte, iubire,
inocenta, bunatate, chiar si putere...
cu furie si cu temeri ...
cu zile si nopti
petrecute pentru a crea, a lupta,
a visa pe aripile imaginatiei si ale realitatii
pentru a simtit esenta sufletului
ce calatoreste in libertate,
pentru a spera,
pentru a elibera emotiile, sentimentele ...
si pentru a le opri in cuvinte
din zori si pana in amurg.
Sunt eu...
pe linia vietii,
o succesiune de povesti infinite si senzatii neplacute,
trecand de mai multe ori de la o greseala la alta ,
dar mergand inainte ...
In cursul serilor
ma rasfat cu note muzicale in intuneric
si stau ghemuita cu dorintele ce traiesc in mine.
Vreau sa traiesc ,
vrea sa dau forma gandurilor
ce le conturez cu varful degetelor,
intre mare si cer ,
unde suntem noi- legatura de suflet
intre timp si eternitate,
acea legatura brodata care ascunde un ecou
in labirintul sufletelor noastre
de la apus pana la rasarit !

Commenti