Peripetii Alandala

Pe unde ma poarta gandul si spre ce ma indreapta viata !?
Eram pregatita sa scriu prin cate am trecut in aceasta luna si nu putine mi s-au intamplat, dar in ultimul moment m-am razgandit ... prea triste intamplarile, asadar m-am hotarat sa redau doar partea frumoasa a evenimentelor, fara cuvinte!
In mijlocul tuturor lucrurilor ce se schimba , cautam ceva "solid", pentru a da sens vietii noastre . In fata pericolelor si a fricii ce ne ameninta siguranta, vrem sa gasim un loc pentru a ne reface in momentele critice , vrem sa dam raspunsuri indoielilor si intrebarilor ce ne traverseaza mintea, cautam linistea si pacea.
Ma eliberez de toate greutatile in mijlocul naturii si fara aparatul de fotografiat nu plec la drum :)
astfel ma simt libera, de tot ceea ce ma face sa ma simt rau,
libera de tot ceea ce nu-mi aduce fericirea.

Commenti