Parfum de iertare


Nu-ti cer sa te intorci,

dar spune-mi despre tine.

Sopteste-mi prin visele din noapte,
daca ai langa tine zambetul Tatalui ,
a acelui TATA
ce tu-ti doreai mereu sa Il iubesti .
Nu-ti cer sa imi spui daca ai gasit
in cele din urma
pacea si linistea ce o cautai .
Nu-ti cer sa respiri aerul
ce eu il respir, plin de vise
si nici nu-ti cer sa-mi daruiesti emotii

printre imbratisari calde.

Cer doar...

sa patrunda ultima suflare de viata
dizolvata in acea noapte de toamna
cand ceasul si-a pierdut sunetul

si s-a oprit si el,
la fel ca viata ta la 00,45 .
Nu-ti cer nimic, iubita mama,
decat sa-mi dai un semn,
ca trandafirii albi
ce azi i-am daruit cerului ,
au pentru mine parfum de iertare !

18 iunie 2011

Commenti

Liviu R. ha detto…
BUNA ZIUA SI FELICITARI! TOCMAI ATI PRIMIT PREMIUL 'MOST WANTED BLOG' DIN PARTEA GRUPULUI DE BLOGGERI MWB, PENTRU PASIUNEA, TALENTUL, ORIGINALITATEA, IMAGINATIA SI CREATIVITATEA CU CARE VA SCRIETI BLOGUL ! ACEST PREMIU ESTE UNUL SIMBOLIC, MENIT SA SCOATA IN EVIDENTA VALOAREA BLOGULUI DUMNEAVOASTRA, TOTODATA ESTE SI O INVITATIE DE A FACE PARTE DINTR.O COMUNITATE SELECTA DE BLOGURI CE RESPECTA RESPONSABILITATEA SI CALITATEA INFORMATIONALA ! GASITI MAI MULTE INFORMATII DESPRE ACEST PREMIU PE MOSTWANTEDBLOG.ORG! VA PUTETI REVENDICA PREMIUL AICI : http://www.mostwantedblog.org/2011/06/premiantii-most-wanted-blog-iunie-2011.html SAU AICI http://www.mostwantedblog.org/p/revendica-premiul-mwb.html ! BINE ATI VENIT PE MOST WANTED BLOG !
''MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea.....iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai comunitatii MWB!