Stiai ca...











Stiai, suflet drag,
ca fara tine viata mea e goala,
ca tu esti unica, imensa
si frumoasa mea iubire,
ca doar langa tine pot simti fericirea
si inima batand puternic,
ca doar tu ma poti face sa traiesc ?
Stiai cat dor orele, zilele fara tine,
fara sa te pot vedea ,
fara sa te pot strange in brate ...
si cata tristete salasluieste in mine,
pentru ca nu voi putea fi fericita
si linistita fara tine, alaturi de mine,
fara sa-ti aud respiratia si inima batand
si cat de dor imi e de ochii tai ?
Stiai ca noaptea ma invelesc cu clipele petrecute impreuna
si mereu iti soptesc
" te iubesc !"
Stiai ca doar TU existi
si vei exista mereu in sufletul meu ?!
Stiai ca tacerea are cuvinte bine definite, rostite cu ecou asurzitor,
in timp ce priveam impreuna cum marea se uneste cu cerul ?!
Stiai ca acea tacere ramane intiparita in suflet

asa cum clipele traite alaturi de tine raman vii in simtiri!?

Poate nu ai stiut, pentru ca nu ti-am promis tie
ci LUI si mie insami,
ca te voi iubi si te voi respecta tot restul vietii mele.

Ps: sa nu uiti...

Commenti

Gabriela ha detto…
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
Gabriela ha detto…
Stiai suflet drag ca-mi este dor de tine? Te iubesc Ely
Stiai suflet frumos, ca-mi hranesc sufletul cu clipele petrecute impreuna SI CA TE IUBI ?...Mi-e tare dor de tine, Cu drag, copilul tau, alandala :P