Aş vrea să mă vindec



Aş vrea
Să mă vindec de tine
Cu acel tratament
Pe care tu-l ascundeai mereu
Sub privirea ca un răsărit,
În spatele unui râs de clopoţei-mărgăritar,
Şi mereu printre
Vorbele care m-aruncau
În valurile unei iubiri
Care m-ar fi înecat cu a lor îmbrăţişare
Numai să rămân în ea
Pentru totdeauna.
Aş vrea să mă vindec
Când, atâtea alte boli
Aşteaptă să-mi ia trupul...
Chiar crezi că ele nu-l iubesc ?
Poate chiar mai mult!

Uită teorile naturiste,
Homeopatia
Şi încearcă doze mai mari de iubire,
Chiar terapie de şoc,
Pe mine, care am ajuns
Cel mai mare laborator al tău de cercetare
Iar gândurile mele,
Cei mai ascultători cobai
pe care i-ai avut
vreodată....
( Din volumul de poezii Alina-mi Dor,
Autor: Mihai Dor.)

Commenti

Ivo Serenthà ha detto…
Sei molto romantica,il filmato,le parole che ho tradotto con google translate,non lasciano dubbi.

E la musica di Ennio Morricone poi!

Ciao,notte
Gabriela ha detto…
Ai sa incepi vindecarea cand vei vrea sa te ierti sa te iubesti pe tine intai te pup cu drag si te tin in brate Ely
TINE-MA IN BRATE, PENTRU CA MI-E TARE DOR DE IMBRATISAREA SI MANGAIEREA TA !
Ciao Ivo, Grazie per le belle parole, sei molto gentile !
Buona serata !