Pasii viselor pierdute



Toata energia mi-am irosit-o cautandu-te, suflet pereche .
Minutele ma asteptau prin fraze,  norii plangeau cu orele,
treceau zile pe langa mine in Rai.
Ingerii ma cunosteau drept un zambet de copil ingropat in lacrimi .
Aveam un vis ...
L-am pierdut la capatul lumii odata cu sperantele scaldate in parfumul unui val.
Aveam un suflet, dar s-a ratacit.
Ma luptam cu anii pe carare cand alergam umbre si le intrebam de tine .
Nu te vazuse nimeni .
Mi-am aruncat privirea in inima si te-am gasit, suflet pereche,
printre pasii viselor pierdute .

Mi-a ramas glasul tau ce picura in secunde .
Sufletul meu danseaza acum alaturi de sufletul tau
 Valsul viselor pierdute.

Commenti

Bobby ha detto…
Foarte frumos spus....ma intreb oare cum se poate ca intr-un suflet de om sa existe atata iubire, afectiune si frumusete...? Cred ca doar la tine am vazut toate acestea si blogul tau e dovada. Sa fi iubita !
minawetp ha detto…
Ganduri frumoase, muzică minunată.
Sunt încântat pentru a rula blog-ul dvs..
Simţiţi-vă liber să vă

http://minawetp2.bloog.pl

Mina Wetp
de polonezi