Nopți de mai



Nopți de mai cu lună plina și multe stele... iar eu!?
Eu visez să pot zbura, am reușit de atâtea ori, am visat să nu ating pământul, să respir așa cum nimeni nu m-a învățat.
Am visat să am în ochi întinderi de mări fără sfârșit , să am în suflet aripi atât de mari încât să pot zbura ...
 


Am visat în fiecare zi și în fiecare noapte întrebându-mă  care a fost mirarea și minunea vieții mele ...sunt mereu ruptă de o viata pe care mi-am dorit-o și care probabil nu există...
 Uneori prefer să rămân acolo privind viata ce trece și mă întreb dacă voi reuși să o înfrunt sau poate deja am  înfruntat-o fără să îmi dau seama...Cu imaginația reușesc să îmi creez o lume fantastică, uneori mirific de frumoasă pentru a reuși să supraviețuiesc.

De ceea despre tot ce am în suflet vorbesc puțin, între timp mă întorc acolo  sus și  continui să zbor visând !

Commenti