Remember

Nu-ți voi umbri cărarea cu gândurile-mi triste,
am să zâmbesc măicuța așa cum ți-am promis.
Tu știi cât mi-e de dor și cât de des te strig,
deși ești lângă mine, dar vreau să te ating.

Și glasul tău duios aș vrea să îl aud,
să îmi mai spună iară:
"Alina, fii om bun!
Să dai lumii iubire așa cum poți mai bine,
Sa știi să iți pleci capul și-n semn de mulțumire!"
Nu am uitat nimic din toate învățate,
adeseori greșesc, dar nu din răutate.

Aș vrea ca toate acestea să le fi spus acolo,
la căpătâiul tău, să știm doar amândouă,
dar știu și simt măicuța că ești aici cu mine,
te am mereu în suflet, nu mă despart de tine.

Tu știi când să apari sau semne să-mi trimiți
prin sufletele dragi tu vrei sa ma alinți.
Mă rog la Dumnezeu iertare să iți dea
și Împărăția Sa să fie casa ta !

Commenti